otrdiena, 2013. gada 9. jūlijs

Ko var darīt bibliotēkā?


Nu jau ir noslēgusies Bibliotēkas Draugu maratona pavasara sezona. Draugu pēdējais uzdevums bija uzrakstīt, ko katram bibliotēkā patīk darīt un bibliotēku izkrāsot (lieti noderēja projekta "3td" dāvinātais krāsojamo lapu komplekts "Krāsainā bibliotēka").


Saņēmām šādas atbildes:

Man bibliotēkā patīk lasīt žurnālus, grāmatas. Tad arī man patīk dažreiz pasērfot internetā un ar draugiem paspēlēt kādu galda spēli. (Jana.)
-
Man bibliotēkā visvairāk patīk lasīt grāmatas un spēlēt spēles. (Krista.)
-
Man bibliotēkā patīk lasīt, zīmēt, krāsot un pildīt labos darbiņus. (Keita.)
-
Man bibliotēkā patīk lasīt grāmatas, darīt darbiņus, krāsot, piedalīties pasākumos, palīdzēt bibliotekārēm, dažreiz iet pie datora, dažreiz pieiet paskatīties multenes. (Alise.)
-
Man bibliotēkā patīk krāsot, zīmēt, pildīt labos darbiņus. (Madara.)
-
Man bibliotēkā patīk zīmēt, krāsot, skatīties filmas, lasīt un piedalīties pasākumos. (Alise.)
-
Bibliotēkā sēžu pie datora. Pa retam palasu grāmatas. Trakoju ar draugiem. (Elojs.)
-
Man bibliotēkā patīk lasīt, zīmēt, pildīt labos darbiņus, skatīties multenes. (Sanija.)
-
Es bibliotēkā sēžu pie datora, satiekos ar draugiem, uzzinu visādas lietas grāmatās, ko nezināju. Bibliotēka ir vieta, kur smelties informāciju. Pavadīt laiku, kad ir garlaicīgi. (Raivis.)
-
Man patīk bibliotēkā tāpēc, ka te var spēlēt spēles un skatīties multenes. (Iranda.)
-
Man vislabāk bibliotēkā patīk sēdēt pie datora, lasīt Bērnu žūrijā, pildīt Draugu darbiņus un spēlēt spēles. (Ričards.)
-
Man bibliotēkā patīk palīdzēt omei un lasīt grāmatas. Bet vislabāk man patīk sēdēt pie datora. (Elīza.)
-
Man bibliotēkā patīk piedalīties pasākumos un akcijās. Vēl man patīk pie datora spēlēt datorspēles un skatīties multenes. (Roberta.)
-
Man bibliotēkā patīk lasīt grāmatas un darīt darbiņus. (Dinija.)
-
Lai bibliotēkā daudz apmeklētāju! (Roberts.)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru